wtorek, 10 czerwca 2014

Rucola od Jabłońskich- Jedz lokalnie! Naturalnie.

Przelatując w pędzie, jak to zwykle w Warszawie kupiłam pyszny mix małych sałat w ekologicznym sklepie "po drodze". Dopiero w domu skojarzyłam adres z opakowania. 

GOSPODARSTWO EKOLOGICZNE
NR CERTYFIKATU: 04034604
ul. Grzybowa 36
05-831 Rozalin
No tak to przecież państwo Jabłońscy! 

Pierwszy raz spotkałam się z nimi 5? 7? lat temu w Grucznie a też kupowałam ich zioła i pomidory kilka razy na BioBazarze. Sprawdziłam więc szybciutko i nadal są owym BioBazarze dostępni. Niestety częste odwiedziny u nich w gospodarstwie nie wchodzą w grę bo Rozalin jest nie tylko po drugiej stronie Wisły ale i po drugiej stronie końca Warszawy. Dla mnie oczywiście. Wszystkim z trasy na Pruszków lub okolic Nadarzyna gorąco polecam. Zwłaszcza, że to najlepszy u nich czas: ziół i sałat. Potem, latem, mają świetne pomidory.

O produktach i samych rolnikach i tego, że czasem koncepcja na życie może zacząć się od zwykłej rucoli możecie poczytać na ich stronie.