poniedziałek, 31 marca 2014

Drób drobiowi... - Jedz lokalnie! Naturalnie

foto z blogu gospodarstwa
Polecam bo zamawiałam a jak już zamówiłam to zjadłam. Świetnie się sprawdził w przepisie z kuchni mazowieckiej. Proponowany przez nich indyk to nie brojler ale odmiana czarnego dzikiego ptaka. Wolny chów, który nie sprawdza się u dzieci tu daje jak najlepsze efekty. Do tego pasze własnej produkcji (zboża, zioła, korzenne przyprawy, dodatki mineralno-witaminowe). Indyki smacznie jedzą i tak też smakują. Aktualnie nie mają 
jeszcze ekologicznych certyfikatów ale nad tym pracują. W ofercie posiadają również pewne ograniczone ilości gęsi kubanki, kaczek białych i kurek półdzikich.Tych jeszcze nie jadłam ale nie omieszkam w najbliższej przyszłości.

Hodowla jest lokalna, z okolic Płocka jak poinformował mnie pan przekazując siatkę z której wystawały urocze dwie indycze nogi. 

Kontakt i szczegóły znajdziecie na stronie internetowej.